,

Τα Παραξενα Καπακια

Αρχικά ,για όσους δεν έχουν ακούσει τίποτα για όλα αυτά ,θα μπορούσαν να ρίξουν μια ματιά στην αξιόλογη έρευνα για Τα Παραξενα Καπακια που έχει κάνει ο Θανάσης Βέμπος. Στη συνέχεια θα μπορούσαμε να κάνουμε τις δικές μας παρατηρήσεις .

Τα Παραξενα Καπακια

Βασικά ερωτήματα αφορούν την κατασκευή και τον σχεδιασμό όλων αυτών των μαγικών συμβόλων, όπως επίσης ποιος θα μπορούσε να έχει κατασκευάσει αυτά τα καπάκια .Το κλασσικό μοτίβο στα καπάκια είναι ένα πεντάκτινο αστέρι ,από εκεί και περά θα συναντήσουμε πάρα πολλές παραλλαγές του.Προσωπικά θεωρό ότι και το καπάκι με το Ηλιακό σύμβολο έχει συγκεκριμένο ρόλο στο θέμα.

Η ύπαρξη όλων αυτών τον παραλλαγών από μόνη της δημιουργεί ένα ερώτημα ,ποια εταιρεία θα μπορούσε να έχει κατασκευάσει τόσο πολλά καλούπια για το ίδιο προϊόν ;Αν σκεφτείτε λίγο λογικά και εμπορικά ,θα καταλάβετε ότι κανείς δεν θα έκανε κάτι τέτοιο εκτός και αν είχε κάποιο συγκεκριμένο λόγο, και πάρα πολλά λεφτά για πέταμα.Όμως θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι δεν είναι μόνο μια εταιρεία, αλλά πολλές που για κάποιο διάστημα είχαν κάποιο παρόμοιο καλούπι .

Εδώ αρχίζουμε να βρίσκουμε ένα σωστό μονοπάτι. Ψάχνοντας λοιπόν για τις εταιρείες αυτές στην Ελλάδα θα δούμε ότι το σχέδιο αυτό δεν υπάρχει πια. Καθώς όμως εμείς αναζητούμε τον δημιουργό των μαγικών συμβόλων μαθαίνουμε κάτι που θα μας οδηγήσει σε ένα ακόμη πιο μεγάλο μονοπάτι.Οι Ελληνικές εταιρείες εδώ και αρκετά χρόνια δεν κατασκευάζουν τα μεταλλικά φρεάτια αλλά όπως τα περισσότερα προϊόντα τα εισάγουν από την Κίνα.

Οπότε το καπάκι σαν κινέζικο προϊόν με σύμβολο το πεντάκτινο αστέρι ,και κάποιες φορές το σύμβολο του Γιν γιανγκ στις άκρες του ,δεν θα έπρεπε να μας παραξενεύει αφού το αστέρι αυτό υπάρχει και στην Κινέζικη σημαία, όσο για το Γιν γιανγκ δεν χρειάζεται καμιά παραπάνω εξήγηση.Τώρα οι λόγοι που υπάρχουν τόσες πολλές παραλλαγές είναι κυρίως εμπορικοί και ισχύουν για όλα τα προϊόντα, ένας από αυτούς όμως είναι ο εξής.Ένα εμπορικό προϊόν, όπως ίσως γνωρίζεται ,έχει ένα δικό του αριθμό ένα σχέδιο ας το πούμε έτσι , στο εμπορικό επιμελητήριο όσων αφορά τις κατασκευάστριες εταιρείες που διαθέτουν τα καλούπια .

Αυτό λοιπόν πολλές φορές είναι κατοχυρωμένο από την εταιρεία κατασκευής και έτσι αν μια άλλη εταιρεία θέλει να κατασκευάσει κάτι παρόμοιο θα πρέπει το προϊόν της να έχει τουλάχιστον επτά διαφορές ώστε να μην θεωρηθεί ίδιο με κάποιας άλλης .Έτσι αν κάποια εταιρεία ήθελε να βγάλει ένα άλλο σχέδιο παρόμοιο θα έπρεπε να το παραλλάξει για να μην έχει πρόβλημα.

Γιατί να χρησιμοποιήσουν το αστέρι βέβαια; Καλή ερώτηση ίσως για τον ίδιο λόγο που εμείς χρησιμοποιούμε τώρα στα καπάκια μας το μαίανδρο.Τώρα σίγουρα πολλοί δεν θα θέλουν να πιστέψουν ότι το μυστήριο με τους κατασκευαστές και σχεδιαστές των καπακιών αυτών είναι τόσο απλό αλλά πολλές από τις απορίες που προκύπτουν στην συνέχεια όπως για παράδειγμα γιατί δεν εισάγουν τώρα τα καπάκια αυτά έχουν κυρίως εμπορικές απαντήσεις.

Στο παρακάτω link θα μπορέσετε να κάνετε και εσείς την δική σας έρευνα .
http://www.alibaba.com/products/manhole_cover/2.html

στον παραπάνω δικτυακό τόπο αν έχετε λίγο υπομονή θα βρείτε σχεδόν όλα τα καπάκια που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά . Δεν σας δίνω το σύνδεσμο ακριβός για κάθε καπάκι έτσι ώστε να δείτε και αλλά σχέδια που υπάρχουν .

Αν σε ένα καπάκι σχεδιάζουν έναν ουροβόρο δράκο γιατί να μην σχεδιάσουν ένα πεντάκτινο άστρο;
Ο αριθμός των εργοστασίων που υπάρχουν στην παραπάνω ιστοσελίδα είναι ήδη πολύ μεγάλος , και σκεφτείτε ότι στο συγκεκριμένο σαιτ δεν είναι όλες οι Κινέζικες εταιρείες αλλά μόνο όσες έχουν συνδρομή σε αυτό.Κατά την διάρκεια της δικής μας έρευνας για τα καπάκια αυτά μαζέψαμε μερικά ακόμη στοιχεία. Οι άνθρωποι που τοποθετούν αυτά τα καπάκια είναι κυρίως υδραυλικοί.
Το παράξενο είναι αν και ρωτήσαμε αρκετούς – κανείς δεν είχε παρατηρήσει αυτά τα καπάκια ακόμη και αν ήταν πάρα πολλά χρόνια στην δουλειά αυτή.Τα μικρότερα καπάκια που είναι κοντά στις πόρτες των σπιτιών είναι κυρίως για τις παροχές πετρελαίου.

Έχουμε ακούσει και διαπιστώσει ότι πολλά από αυτά είναι άδεια. Μα αυτό και πάλι δεν είναι αρκετό για να μας βάλει σε σκέψεις αφού όλες σχεδόν οι υδραυλικές ενώσεις τις χώρας άλλαξαν τα τελευταία χρόνια και ο ποιο σημαντικός λόγος για αυτό είναι το καινούργιο κεντρικό σύστημα αποχέτευσης.
Ένας ηλικιωμένος μας είπε την δική του άποψη, όταν μας είδε να φωτογραφίζουμε το καπάκι έξω από το σπίτι του . «Τα καπάκια τοποθετούνταν έξω από τα σπίτια των Εβραίων και τους σημάδευαν κατά κάποιο τρόπο». Αυτό βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο μπορεί να ισχύει όμως ίσως για τα καπάκια που φέρουν το Άστρο του Δαυίδ να έχει κάποια βάση.
Ενδιαφέρον έπισης έχει η άποψη ότι μπορείς να ακολουθήσεις τον δρόμο που σου δείχνουν τα πεντάκτινα αστέρια . Βέβαια με προβληματίζει το γεγονός ότι σε ένα τετράγωνο καπάκι που έχει ένα πεντάκτινο άστρο ποια πλευρά του είναι αυτή που μου δείχνει το δρόμο;Το πρόβλημα εδώ όμως είναι ακόμη ποιο μεγάλο. Αν κάποιος όντος μπορεί να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδρομή σημαίνει , ότι έχουν τοποθετηθεί για αυτό τον σκοπό , αν όχι τότε ακολουθεί μια υποσυνείδητη διαδρομή . Δεν ξέρω ειλικρινά ποιο από τα δυο είναι καλύτερο.

Τώρα αν τα καπάκια αυτά έστω ότι έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Κίνα είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου τότε είναι ακόμη ποιο δύσκολο να το αναζητήσουμε.Προσωπικά νομίζω ότι η απαντήσεις στο θέμα της κατασκευής αυτών των καπακιών μπορούν να βρεθούν. Έστω και αν κάποια καπάκια ,ίσως τα ποιο παλιά δημιουργήθηκαν από κάποιο χυτήριο εδώ στην Ελλάδα ,και έπειτα από μια περίοδο ακλούθησαν πολλά άλλα με παρόμοια σύμβολα εισαγόμενα .

Με την απλή λογική και όποιος έχει ασχοληθεί λίγο θα βρει αρκετές απαντήσεις όμως δεν νομίζω ότι τα καπάκια από μόνα τους αποτελούν μυστήριο.

Θεωρίες συνομωσίας….
Ακούγεται ενδιαφέρον , και θα ήθελα πολύ να υποστηρίξω ότι υπάρχει κάποια μυστική παγκόσμια οργάνωση πίσω από όλα αυτά .Κατευθύνει τους πάντες και τα πάντα ,ελέγχει τις εισαγωγές μας , τις εταιρείες μας ,και τις αυλές των σπιτιών μας.Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να το κάνω.Επίσης η υποσυνείδητη επιρροή μπορεί ποιο εύκολα να υποστηριχτεί όμως και εδώ έχω υπάρχουν αρκετά ερωτηματικά.

Αν όλα γίνονταν υποσυνείδητα από κάποιους γιατί σταμάτησαν ;*

Το σύμβολο του πεντάκτινου άστρου όπως όλοι πια γνωρίζουμε έχει προστατευτικό χαρακτήρα . Αυτό σημαίνει ότι μας προστάτευε από κάτι για αυτό και τοποθετήθηκε υποσυνείδητα τι έγινε τελικά με αυτόν τον κίνδυνο ; Από τι κινδυνεύουμε ; Και αν σταμάτησε η τοποθέτηση των προστατευτικών συμβόλων τι μπορεί να σημαίνει ; δεν κινδυνεύουμε πια ή η δύναμη του συμβόλου δεν είναι αρκετή;
Δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτά τα ερωτήματα για αυτό τον λόγο δεν μπορώ να υποστηρίξω την θεωρία της υποσυνείδητης τοποθέτησης .

Το θέμα όμως με τα καπάκια δεν τελείωσε έτσι απλά και αυτό γιατί ακόμη υπάρχουν κάποια περίεργα γεγονότα που συνδέονται με τα καπάκια και θα δούμε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις σαν παραδείγματα .Στην πρώτη περίπτωση είναι ένα σπίτι ,πολυκατοικία ποιο συγκεκριμένα, εκεί συμβαίνουν πολλά παράξενα γεγονότα . Ίσως δεν είναι σωστό να τα βάλουμε όλα μαζί, όμως σε ένα γενικό πλαίσιο νομίζω δεν θα ήταν λάθος.

Έτσι εκεί συναντάμε κάποιες παραφυσικές εμπειρίες ,κακοτυχίες , αρρώστιες , χωρισμούς και διάφορα άλλα που συμβαίνουν σε μια πολύ αυξημένη συχνότητα που αγγίζει τα όρια του παράξενου.

Να δούμε ένα παράδειγμα ,εκτός από της παράξενες εμπειρίες με σκιές και πόρτες που ανοίγουν ,που είναι ποιο εντυπωσιακές όμως αμφισβητήσιμες. Στο συγκεκριμένο σπίτι κανένα παντρεμένο ζευγάρι δεν κατάφερε να παραμείνει εκεί .Όλοι όσοι νοίκιασαν κάποιο από τα διαμερίσματα έφυγαν χωρισμένοι . Ακόμη και ένα ζευγάρι μεσήλικων που υπόφεραν και οι δυο από καρκίνο χώρισαν πριν υποκύψουν στην αρρώστια τους.Η πολυκατοικία αυτή βρίσκεται πάνω σε σταυροδρόμι και από την μια πλευρά του δρόμου έχει ένα καπάκι με μια ανάγλυφη πεντάλφα .

Το θέμα μας όμως είναι το εξής , η ιστορία του σπιτιού αυτού αρχίζει πολύ πριν αυτό τοποθετηθεί εκεί όταν ακόμη ήταν παράγκα με τσιμεντόλιθους. Λένε πως αυτή που είχε το οικόπεδο δολοφονήθηκε.
Χρονολογικά αυτό τοποθετείτε πριν το 1960 που σημαίνει ότι ακόμη η πόλη δεν είχε ούτε τα πεζοδρόμια ούτε τα καπάκια. Τουλάχιστον όσον αφορά το συγκεκριμένο.

Έτσι αν θέλουμε να υποθέσουμε κάτι, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το μέρος είχε προϊστορία και το καπάκι ήρθε μετά και μάλλον όχι συνειδητά.Στην δεύτερη περίπτωση έχουμε ένα άλλο καπάκι, όχι αστέρι άλλα εκείνο που έχει πάνω του το ηλιακό σύμβολο ,δηλαδή έναν κύκλο μέσα σε ένα άλλο κύκλο.
Το καπάκι αυτό αν και το σύμβολο του δεν είναι τόσο εντυπωσιακό , νομίζω ότι έχει κάποιο άλλο λόγο, όπως υποστηρίζουν και αυτοί που ακολουθούν την διαδρομή που τους δείχνουν τα αστέρια.

Το σπίτι στο οποίο αναφερόμαστε δεν υπάρχει πια. Ήταν ένας χώρος που δεν μπορούσε να χαρακτηριστεί ακριβός σαν σπίτι γιατί ήταν μόνο ένα δωμάτιο το οποίο δεν είχε ούτε πόρτες ούτε παράθυρα .Τίποτα παρά μόνο κάποια σκαλιά που οδηγούσαν σε αυτό. Προσωπικά το είχα ελέγξει δεν είχε κάτι αξιόλογο .Το μόνο που δημιουργούσε ήταν προβλήματα στους γείτονες. Αυτό γιατί έμεναν εκεί ,όχι σε μόνιμη βάση αλλά ίσως για μερικά βραδιά ,διάφοροι άστεγοι η και ναρκομανείς.Τα παράξενα γεγονότα δεν λείπουν από αυτό .

Το συναίσθημα που σου δημιουργούσε, παρότι αν έφτανες μέχρι τα σκαλάκια μπορούσες να ελέγξεις πλήρως το χώρο , σου προκαλούσε φόβο .

Τώρα έχει γκρεμιστεί και ο χώρος αυτός έχει διαμορφωθεί αλλιώς ένα καινούργιο κτήριο πήρε την θέση του, ένα ιδιωτικό νηπιαγωγείο, και τίποτα ακόμη δεν σου προκαλεί εκείνο το άσχημο συναίσθημα. Στην είσοδο ακριβός του νηπιαγωγείου βρίσκεται αυτό το ηλιακό προστατευτικό σύμβολο.

Την περίπτωση αυτή την παραθέτω εδώ για δυο λόγους πρώτον για να τονίσω και πάλι ότι ο χώρος άλλαξε δεν μοιάζει πια να έχει κάτι το παράξενο όμως το σύμβολο τοποθετήθηκε. Δεύτερον έστω και από σύμπτωση έχουμε κάνει την εξής παρατήρηση καπάκια με πεντάκτινα άστρα συναντάμε στις αυλές των σχολίων , ειδικότερα δε σε σχολεία που είναι δίπλα η κοντά σε παλιά εργοστάσια ή εγκαταλειμμένα μέρη.

Στην τρίτη περίπτωση έχουμε ένα μαγαζί το οποίο ενώ λειτουργούσε κανονικά, ξαφνικά έκλεισε για κάποια φασαρία που έγινε εκεί .Στα τζάμια του υπήρχε γραμμένο με πράσινο σπρέι φωσφοριζέ η φράση « εδώ φώλιασαν δαίμονες»** που κάλυπτε σχεδόν όλη την τζαμαρία.Δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες για τα γεγονότα που οδήγησαν κάποιον να κάνει κάτι τέτοιο .Πάντως στο πεζοδρόμιο του μαγαζιού είχε ένα καπάκι με ένα πεντάκτινο Άστρο και είχε σπάσει *** ,επάνω σε αυτό είχε δυο σταγόνες από το σπρέι….

1609069_715016988517372_1076088339_o

Απίστευτη συνχρινικοτητα να στάξει το σπρέι ακριβός πάνω στο καπάκι ,προφανώς αυτός που το έγραψε φεύγοντας στάθηκε για μια στιγμή και κοίταξε το δημιούργημα του…Ίσως ένα μήνυμα ότι το καπάκι είχε σπάσει και η προστατευτική του δύναμη είχε χαθεί .Οι τρεις αυτές περιπτώσεις είναι ενδεικτικές υπάρχουν και άλλες που μοιάζουν όμως σε κάποια από αυτές τις τρεις που αναφέραμε.

Δεν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα όμως σίγουρα τα καπάκια δεν πρέπει να τα δούμε μόνα τους αυτόνομα, αλλά σε συνδυασμό με τον περιβάλλοντα χώρο. Τότε αποκτούν ένα ιδιαίτερο νόημα που ενισχύει ακόμη περισσότερο την υποσυνείδητη τοποθέτηση τους.

* Πιθανή απάντηση σύμφωνα με την λογική και εμπορική διάθεση του προϊόντος εδώ μπορεί να δοθεί.
**υπόσχομαι φωτογραφικό υλικό για την επιγραφή λόγο τεχνικών δυσκολιών θα καθυστερήσει λίγο.
*** έγγραφο του εμπορικού επιμελητηρίου ζητάει από τους εισαγωγείς να αλλάξουν το υλικό κατασκευής στα καπάκια των φρεατίων ,γιατί οι ανθεκτικότητα των προηγούμενων δεν ήταν αρκετή και δημιουργούσαν προβλήματα στους δημότες.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Ο Αποστόλης Χειρδάρης γεννήθηκε στον Πειραιά και σπούδασε Γραφικές Τέχνες. Η ενεργή ενασχόλησή του με τον χώρο του παραφυσικού τα τελευταία χρόνια ξεκίνησε με την δημιουργία του paranormal.gr και είχε ως αποτέλεσμα την εξέλιξή του στην ιδέα της νέας ιστοσελίδας mindhack.gr. Κατά το παρελθόν έχει αρθρογραφήσει στο ένθετο Περιοδικό "Φαινόμενα"

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

Ταγμα των 9 Γωνιων

Ταγμα των 9 Γωνιων : Η Σκοτεινή Νεο-Παγανιστική Σέκτα

Το τελετουργικο

Το τελετουργικο των Λαβκραφτικων Γκουλ